dinsdag 13 februari 2018

Merry Christmas!

Hallo allemaal,

Vandaag eens geen post voor een nieuwe challenge, maar 2 kerstkaartjes.
 Ik doe namelijk mee aan de kerstkaarten challenge bij de Egel. 
Het is de bedoeling dat je eke maand 2 kerstkaartjes in je album plaatst.
 Dan hoef je aan het eind van het jaar niet zo te stressen met de kerstkaarten.

Een super idee, ik heb er al 4.
Dit zijn mijn kaartjes van februari.
Dit kaartje is gemaakt met desing-papier van Stamperia, ook het plaatje is hiervan.
De basis kaart is gemaakt met een stans van CreaLies.




Dit kaartje heb ik gemkaat tijdens een workshop van Gretha Bakker. 
Het stempeltje van Whipper Snapper Design is ingekleurd met 1 kleur distress inkt en met 1 kleur H2O verf. 

Dit was het weer voor deze keer!
Groetjes van 

SJAKKIE!

3 opmerkingen:

  1. Twee prachtige kaarten Jacqueline!
    Vind de tweede met de sneeuwpop zo mooi...ook heel mooi ingekleurd. Met inkt inkleuren is niet echt mijn ding.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaarten! Handig inderdaad, het hele jaar door kerstkaartjes maken.
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaarten zijn het geworden Jacqueline. De eerste met zo'n lief plaatje en de tweede met een schitterend ingekleurde afbeelding. Gaaf dat het maar met twee kleuren in verschillende schakeringen gedaan is.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!