maandag 20 november 2017

Hallo meneer de Sneeuwman!

Hallo allemaal,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij de Egel.
Deze keer een kerstbingo:
 

Mijn DT-kaartje is gemaakt met een diagonale lijn van links boven naar rechts onder.
Sneeuwpop- Sneeuw - Ster

Een tijdje geleden heb ik dit kaartje gemaakt bij een workshop van Gretha Bakker.
Het stempeltje van Art Impressions is ingekleurd met Distress inkt.  

Deze challenge loopt tot 4 december.

Tot de volgende keer.

Groetjes van 

SJAKKIE

 

5 opmerkingen:

  1. Supermooie kaart Jacqueline!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is zó mooi en een hele gezellige uitstraling met die zingende sneeuwmannen. Prachtig ingekleurd Jacqueline.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuke kaart zeg, prachtige kleuren en alles wat je erbij hebt gezocht. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaart! Mooi gekleurd! En je bent ook DT lid bij Ally, maar ik denk dat de datum niet klopt van de start.......

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!