donderdag 5 oktober 2017

I give you my heart

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij de Egel.
Thema voor deze keer is : een easelkaart

Dit is mijn Dt-kaartje


Het design-papier wat is gebruikt is van Maja Design. Voor de basiskaart gebruikte ik een stans van Magnolia. Het stempeltje van Magnolia is ingekleurd met faber Castell potloden.
Verder heb ik nog wat Doohickey's van Magnolia gebruikt. (hart, bloemen en swirls)


Deze challenge loopt tot 19 oktober.
Prijs voor de challenge zijn deze leuke stansen:

 

 Tot de volgende keer!

Groetjes van 
SJAKKIE

4 opmerkingen:

  1. Ik heb de kaart natuurlijk al gezien maar kom toch nog een keertje vertellen dat het een supermooie kaart is.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooi en lief kaartje. Het stempeltje is prachtig ingekleurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie vertederende kaart in die zachte kleurtjes Jacqueline...liefff
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Weer een mooi kaartje, in mooie kleuren ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Easel}

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!