dinsdag 12 september 2017

Wordt snel weer beter!

Hallo allemaal,

Vandaag gaat er een nieuwe challenge van start bij de Inky Chicks.
De opdracht voor de challenge is: gebruik je favoriete kleur.

Mijn favoriete kleur is turqoise:

Het design papier wat ik heb gebruikt is van Stampin Up.
Het stempeltje van Mo Maning (Penny black) is ingekleurd met Faber Castell potloden.

Deze challenge loopt tot vrijdag 29 september.
Sponsor van deze keer is:
 

Tot de volgende keer,

Groetjes van 

Sjakkie


4 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart!...mooie digi heel mooi ingekleurd en ook de kleur is supermooi.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Als ik mee zou doen (en misschien doe ik dat nog wel) is turquoise ook mijn kleur!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dot van een afdrukje, zo lief en zo mooi ingekleurd.Ook de opbouw van de kaart vind ik erg gaaf. Prachtige favoriete kleur heb je :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleuren, heel mooi kaartje ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Letter B}

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!