donderdag 20 april 2017

Een bloemetje voor jou

Hallo allemaal,

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij de Egel.
De opdracht voor deze keer is: gebruik zwart op je kaart

Dit is mijn voorbeeld kaartje:
Dit model kaart zag ik op facebook bij Dutch Dobadoo voorbij komen en vond hem zo leuk, dat ik me er ook aan gewaagd heb. De Basiskaart is dus gemaakt met een mal van DutchDobaDoo.
Het design-papier komt uit mijn restjesbak en ik moet je hiervan de naam schuldig blijven. Het stempeltje van Magnolia is ingekleurd met Faber Castell potloden.

Deze challenge loopt tot en met 4 mei. 
Prijs voor deze challenge is deze geweldige stempelhulp


Tot de volgende keer!

Groetjes van 
SJAKKIE

5 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart en heel leuk model!
    Alles past heel mooi bij elkaar.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er weer een mooi geheel van gemaakt Jacqueline. Leuk model, Tilda heel mooi ingekleurd en weer een afwerking die er tiptop uitziet. Mooi die rode accentjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heel mooi model leuk zo met het zwart !
    Probeer deze keer mee te doen .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, mooi effect dat zwart/wit met rood.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!