vrijdag 20 januari 2017

Baby Boy

Hallo allemaal,

Als je mee hebt gedaan aan de vorige challenge van de Egel heb je gezien, dat er niet elke maand, maar om de 2 weken een nieuwe challenge komt.

Het is vandaag alweer tijd voor de 2e challenge van dit jaar, met als thema maak 2 bij elkaar passende kaartje van 10 x 10 cm.

Dit zijn mijn voorbeeld kaartjes geworden:

Ik heb 2 dezelfde kaartjes gemaakt, maar in 2 verschillende kleuren. De stempeltjes van Dreamerland Crafts  zijn ingekleurd met Faber Castell potloden. Verder heb ik wat stickels en strikjes gebruikt. De achtergrond van het witte kaartje heb ik bestempeld met sterretjes. 

 Je kunt meedoen aan deze challenge tot 5 februari, dan start er weer een nieuwe challenge.

Deze mal van Marianne Design is de prijs voor deze keer.

 

Tot de volgende keer!

Groetjes van

SJAKKIE

7 opmerkingen:


  1. Ze zijn echt te gek lief deze kaartjes,
    en passen leuk bij elkaar ☺
    En het is om de twee weken....
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn het toch mooie kaartjes Jacqueline, zo lief ingekleurd in zachte tintjes. Echte snoepjes...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn zulke schatjes! Enige kaartjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige kaartjes heb je ervan gemaakt!
    Hele leuke stempel...
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige kaartjes leuke stempel in mooie kleuren, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie lieve kaartjes Jacqueline !
    Weer een leuke challenge .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!