zaterdag 15 oktober 2016

Hartelijk gefeliciteerd

Hallo allemaal,


Het is weer tijd voor een herinneringskaartje voor de challenge van de Egel.
Het thema van deze maand is: Vervoermiddel

Dit is mijn voorbeeldkaartje


De basiskaart is gemaakt met een stans van CreaLies. Het design-papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design. Het stempeltje van Penny Black is ingekleurd met Faber Casell potloden.


Dit is de prijs die je kunt winnen als je meedoet aan de challenge.

 

Tot de volgende keer!

SJAKKIE

3 opmerkingen:

  1. Een lieve kaart door de lieve kleurtjes en het mooi ingekleurde plaatje. Ook de vlinders "om het hoekje" vind ik een leuk idee.
    Fijn weekend Jacqueline.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje! PRachtig ingekleurd. Zijn fijne potloden he om mee te werken!

    Liefs kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stempel is dit,
    echt een mooi kaartje geworden ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel (Vervoer) }

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!