woensdag 25 mei 2016

Happy Birthday.

Hallo allemaal,

Vandaag is geen kaartje voor een challenge, maar gewoon voor mijn eigen voorraad.
Het is dit keer een mannenkaartje, want die maak ik eigenlijk veel te weinig.


Het papier is van DoodleBug Design. Het overige wat ik heb gebruikt aan stansen komt uit de vintage box nr. 2 van Magnolia. Ook de stans voor de basis kaart. Het stempeltje, ook van Magnolia, is ingekleurd met Zig Clean Brushes.

Dit was het weer voor deze keer.

Groetjes van
SJAKKIE




3 opmerkingen:

  1. Wat gaaf deze "fransoos" op je mannenkaart Jacqueline. Ik maak ze ook te weinig en moet er vaak ook snel een kopen *bloos*..
    Een leuke, gezellige mannenkaart is het.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Sjakkie, en is de snor er bij getekend of zit die op de stempel
    Helemaal leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!