dinsdag 15 maart 2016

Special moments

Hallo alemaal,

Het is weer tijd voor een reminder voor de challenge van de Egel.
Deze maand is de opdracht een Vintage of een CAS creatie.

Dit is mijn DT-kaartje

Het design-papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design. Het vintage plaatje is van Sieta van Gelderen. De roosjes op de kaart zijn gemaakt van gips.

en van de week heb ik ook een CAS kaartje gemaakt, want niet iedereen houdt van cute kaarten.




Het stempeltje is van Tim Holtz; crazy cats. Ik vind ze echt heel leuk!
Het afdrukje is ingekleurd met Copics en het randje heb ik gemaakt met stempeltjes van Joy.

Je kunt nog tot eind van de maand meedoen aan de chalenge.

Tot de volgende keer!
SJAKKIE

4 opmerkingen:

  1. Wat is het toch een lief kaartje Jacqueline en wat apart..gipsen roosjes, dat had ik nog niet gezien. De kaart met de kat is ook leuk, alleen hij kijkt zo zielig..;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige vintagekaart, mooi al die roze tinten en het kantje wat uitsteekt. Ook je CAS kaart is gaaf geworden. Knap dat je zoveel stijlen zonder problemen maakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jij hebt dubbel je best gedaan! Harstikke leuk, die kat van Tim. Ken ik niet..ook je vintage kaart is een plaatje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beide hele mooie kaarten ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Cas/Vintage}

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!