dinsdag 1 september 2015

Happy Birthday

Hallo allemaal,

De nieuwe maand, september, staat weer voor de deur, dus het is tijd voor een nieuwe challenge bij de Egel. De opdracht voor deze maand is : 3 keer hetzelfde

Dit mijn DT-kaartje voor de challenge



Het design-papier is van Maja Design en de stempeltjes van Magnolia zijn ingekleurd met Copics. De 3 bloemen zijn gemaakt met een DooHickey van Magnolia. De tekst is gemaakt met een stans van Joy!

De challenge loopt tot het eind van de maand.

Groetjes en tot de volgende keer!
SJAKKIE

6 opmerkingen:

  1. Ik zag je kaart op de egel challege. Ik vind deze zo leuk en mooi.
    Echt prachtig
    Gr Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en fijne kleuren heb je gebruikt zeg. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Ik vind het echt een schitterende en mooie en lieve kaart geworden ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het toch een dotje op een mooi model kaart . Héél lief Jacqueline...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart en wat een origineel model!
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie originele kaart!! Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!