woensdag 1 juli 2015

Fun!

Hallo allemaal,

Zo ben ik er tijdje niet en nu ben ik er 2 keer in 2 dagen.
Vandaag is het 1 juli, dus tijd voor een nieuwe challenge bij De Egel.

De opdracht voor jullie is: een bingo kaart!
Je mag elke rij kiezen die je wilt, zowel horizontaal, verticaal en diagonaal.
 Mijn kaartje is gemaakt met rij 2 horizontaal


Dit is mijn DT-kaartje:


Een paar weken geleden heb ik weer eens een workshop gevolgd van Gretha Bakker (inkleuren met Sennelier) en dit is het eindresultaat van de workshop. 
Het stempeltje van Penny Black is ingekleurd met Sennelier verf.

De opdracht voor juli loopt tot eind juli, dus doe gezellig mee!

Tot de volgende keer,
SJAKKIE

3 opmerkingen:


  1. Leuk om zo'n workshop te volgen, gave kaart is het geworden ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb 'n tijd erg weinig geblogd, nu weer af en toe. Je hebt prachtige kaarten gemaakt. Deze is heel schattig en je kunt al goed schilderen! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!