zondag 1 maart 2015

Heel veel beterschap

Hallo allemaal,

Vandaag is mijn berichtje iets eerder dan julliie van mij gewend zijn, maar vandaag gaat er weer een nieuwe challenge bij de Egel van start. 
De opdracht voor deze keer is : Dieren.

Dit is mijn DT kaartje:


De basis kaart maakte ik met een mal van Dutch Dobadoo. Het stempeltje is een oudje van Me to You, maar hij blijft zo lief. Deze is ingekleurd met Copics. Het design-papier is van Noor Design. De label op de hoek is gemaakt met een DooHickey van Magnolia.


Tot de volgende keer,
groetjes van

SJAKKIE

6 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Echt weer een heel mooi en vrolijk kaartje,
    en die basis mal blijf ik leuk vinden ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart in een leuk model, mooi papier en een schattige stempel. Een heel lief en schattige uitstraling! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!