zondag 25 januari 2015

dikke knuffel

Hallo allemaal,

Vandaag weer een kaartje, iets eerder dan normaal, maar ik krijg vandaag visite die mee wil eten, dus ik moet aan het werk om het diner voor te bereiden.

Dit keer heb ik een (hang) kaart gemaakt, weer eens wat anders:


Voor de basiskaart heb ik een DutchDobadoo mal gebruikt. Het afdrukje is een digi van Lacy Sunshine, ingekleurd met Faber Castell potloden. Het design-papier is van Maja Design. De stansen die ik heb gebruikt zijn Memorybox (takje met vlinders) en een Doohickey van Magnolia (hart).



Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!
Tot volgende keer

SJAKKIE

2 opmerkingen:


  1. Het is een schitterende hang kaart geworden,
    mooie kleuren heb je gebruikt ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!