dinsdag 9 december 2014

Winter

Hallo allemaal,

Vandaag een nieuwtje, want ik ben gevraagd om DT lid te worden van de Inky Chicks challenges. En daar kon ik natuurlijk geen nee op zeggen!

De challenge voor deze keer is winter wonderland!

Dit is mijn 1e bijdrage als DT- lid:


Voor de basiskaart heb ik een mal van DutchDobadoo gebruikt. Het stempeltje van Whimsy heb ik ingekleurd met Copics. De tekst is gemaakt met een stans van Marianne Design, de sterren met een stans van Noor Design en de kerstboompjes heb ik gemaakt met een Doohickey van Magnolia.


Je hebt 3 weken om mee te doen aan deze leuke challenge dus kom een kijkje nemen op het blog of op de facebook  pagina van the Inky Chicks.

Tot de volgende keer,
Groetjes van

SJAKKIE

5 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart .
    Prachtig model ook
    succes met je DT werk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd, Jacqueline en veel plezier!!! een super mooie eerste DT kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je DT-schap. Je eerst bijdrage is een heel mooie!prachtige kleur voor Winter Wonderland...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful, adorable wintercard !
    LG Helga

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!