maandag 10 november 2014

Believe in the magic of Christmas

Hoi allemaal,

Hier weer een kaartje van mijn hand, iets later dan jullie van mij gewend zijn, maar dit kwam door de drukke week, waar ik ook 3 dagen op de Krea Doe ben geweest om te helpen.Dus ik had weinig tijd en puf om nog iets te freubelen.

Het is weer een kerstkaartje geworden:


Ik heb weer een DutcuDoobadoo mal gebruikt voor de basis kaart
 (enkele kaart op standaard).
Het designpapier wat ik heb gebruikt is van Magnolia, net als alle stansjes op de kaart. Het stempeltje van Whimsy is ingekleurd met de Copics.


Deze week ben ik lekker een weekje vrij. Even lekker bijtanken en freubelen met mijn nieuwe spulletjes die ik op de Krea Doe hebt gekocht.

Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog.
Tot de volgende keer.

SJAKKIE!

4 opmerkingen:

  1. Een échte wowwie...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Echt een super gave mooie kaart !
    Was erg leuk je gezien te hebben op de beurs, leuk dat je me aansprak, want ik
    zou je niet herkend hebben haha.
    Geniet lekker van je vrije dagen nog ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi! Een super vorm van kaart!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jacqueline,
    Ik ben via-via op de blog gekomen en heb even lekker rondgesnuffel. Wat veel moois! Ben gelijk je volger geworden. Ook de kerstkaart hierboven is schitterend. Heel onwijs mooi gedaan met de zachte kleuren en prachtig ingekleurd.
    Fijn weekend en groetjes,
    Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!