zaterdag 23 augustus 2014

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Vandaag was het echt weer om een kerstkaartje te maken. Geen probleem, want ik heb er nog heel wat te gaan. Dit is het kaartje voor deze week:


Weer heb ik voor de basiskaart een mal van DutchDoobaDoo gebruikt. Het stempeltje van Magnolia is ingekleurd met Copics. De postcard stempel van Noor! hoort tot mijn favorieten, dus die zul je wel vaker voorbij zien komen. De ster is gemaakt met een stans van Noor! (joy).

Volgende week ben ik weer te vinden bij Krea Teja op de kaartendagen in Den Bosch.
Ik ben er vrijdag en zaterdag. Misschien zie ik jullie daar.


Een fijne zondag!
SJAKKIE

10 opmerkingen:

  1. Hoi Sjakkie
    wat een leukerdje is het geworden met die mooie mal in stervorm. Ook de kleuren zijn echt winters!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart heb je gemaakt met die mooie Dutch Doobadoo mal.

    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vorm! En in blauw: vind ik altijd leuk... Zie ik je op de KNOTS? Fijn weekend verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een heel apart en mooi kaartje, Sjakkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele gave kaart, mooi gemaakt ☺
    Veel plezier op de beurs !

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een mooie kaart gemaakt met die Dutch Doobadoo mal. Mooie kleur blauw en heel mooi gedecoreerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kerstkaartje Sjakkie, zo mooi in die lichte blauwe kleurtjes....en ook een lieve Tilda erop!!
    Ik weet nog niet of ik naar Den Bosch kom....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart Sjakkie.
    Misschien zien we ons in
    's-Hertogenbosch. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supergaaf Sjakkie!!
    Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!