zaterdag 4 januari 2014

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Allereerst allemaal nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. 
Ik ben mijn jaar goed begonnen en heb mijn hobbykamer weer eens goed opgeruimd, het was een klus van 3 dagen, maar nu is het er weer netjes en ik weet weer wat ik in huis heb. 

Gisteren is er een nieuwe challenge gestart bij EHI met de opdracht een Ton sur Ton kaartje.
Dit is mijn kaartje geworden:


 Het papier wat ik heb gebruikt is van Studio Light. Het stempeltje van Wild Rose Studio is in ingekleurd met Copics. De stansen die ik heb gebruikt zijn van Marianne Design (middenkader) en Noor Design (hekje en tekst).

Dit was het weer voor deze keer, tot gauw!
Groetjes van
SJAKKIE


17 opmerkingen:

  1. wat een schatje
    de beste wensen voor 2014

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gelukkig en gezond 2014 Sjakkie...wat een schat van een kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jou ook nog een heel liefdevol en creatief 2014 gewenst Sjakkie...
    Je inspiratiekaartje is weer een toppertje een super start voor het nieuwe jaar....

    groetjes en fijne zondag....
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik wens je ook een heel goed en creatief jaar toe. Mooi kaartje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jacqueline
    voor jou ook de allerbeste wensen.

    Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig stempeltje heb je gebruikt!
    Heel leuk kaartje!!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een prachtige kaart Jaqueline!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij ook de beste wensen, en jee wat een lief kaartje.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lievertje zeg, leuke stempel!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje, erg mooi!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuk kaartje Sjakkie, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Grappige kaart! En ook grappig is, dat ik iedereen die HB-tekst in een hoek zie gebruiken! Velen vinden ´m zo dus net als ik te groot... Leuk he dat opruimen? Ik krijg dan gelijk weer nieuwe ideeën en weet meteen wat ik het eerst wil "wegwerken"... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve stempel, je kaartje
    is geweldig !
    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke kaart heb je gemaakt!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!