zondag 15 december 2013

Stille nacht, Heilige nacht

Hallo allemaal,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op het blog van the Dutch Stamps Chickies.
Dit keer is team 2 weer aan de beurt. De opdracht voor deze keer is: Muziek
Wat maar met muziek te maken heeft. Muzieknoten. Een stempel waarop iemand muziek maakt, papier met muzieknoten, instrumenten ect.

Dit is mijn DT-kaartje:

Het design-papier wat ik heb gebruikt is van Reprint. Het stempel is van LOTV en is ingekleurd met Faber Castell potloden. Verder heb ik gebruikt gemaakt van stansen van Magnolia (bomen en label); Joy (maan) en Tim Holz (sterrenrand).
 Sponsor van de challenge is :

Neem een kijkje op het blog en doe gezellig mee!


Groetjes van
SJAKKIE

14 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje!
    Gave stempel heb je gebruikt..
    Fijne zondag!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige muzikale kaart, heel mooi !
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Jacqueline!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga spontaan meezingen met deze mooie muziekkaart! Heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje Jacqueline!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Jacueline!

    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke originele kaart!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooie kaart Sjakkie, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave kaart Jacqueline....de muzieknootjes zijn duidelijk aanwezig en je hoeft niet te zoeken naar het thema van de challenge bij jou....een prachtig voorbeeld.
    Groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Jacqueline! Vind de stempel en de tekst ook zo leuk.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf kaartje met dat leuke papier als achtergrond, je stempel komt er zo heel mooi op uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Jacqueline!
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!