zaterdag 14 september 2013

Bedankt voor je steun

Hallo allemaal,

Hebben jullie er ook zo last van dat de dagen voorbij vliegen, ik wil van alles,maar kom gewoon tijd te kort. Inmiddels is het al weer tijd voor een nieuwe challenge bij EHI
De opdracht is maak een kaartje met onderstaande sketch.

dit is mijn voorbeeldkaartje:

de sketch:

Het design-papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design. Het stempeltje van Magnolia is ingekleurd met Faber Castell potloden. Ook alle stansen die ik heb gebruikt zijn van Magnolia, ook de Doilly in het midden. Het tekst stempeltje is van Noor Design.

Je kunt meedoen aan de challenge tot 27 september.


Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!
Groetjes van 
SJAKKIE

17 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi

    Ja daar heb ik ook last van kom ook even nergens aan toe heb ik het idee.
    (of is het omdat we ouder worden dat de tijd voor bij vliegt)
    Vind je voorbeeld kaartje met de sketch weer erg leuk gedaan .
    vind het best een lastige sketch .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie zachte blauwtintjes, prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje, heel mooi die zachte tinten
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het gaat snel, maar dat komt, denk ik, omdat we weer moeten wennen aan het binnen zitten... Lief kaartje! Fijn weekend, groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt wel een dag is niets meer, de tijd vliegt inderdaad voorbij. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Sjakkie, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja de tijd vliegt zeker!
    Maar soms toch even tijd maken voor kaartjes maken :)
    Heel mooi is deze in het zachte bauw!
    Groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt Sjakkie!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier hetzelfde hoor, misschien is een paar uurtjes meer in een dag een oplossing?? hihi!!
    Je kaartje is prachtig! gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een lief kaartje in dat tere blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Jacq! Tja...er zit helaas maar 24 uur in een dag ;)
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart Sjakkie, heel mooi gemaakt, een heel lief en schattig geheel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kaartje met leuke kleurtjes! Fijne zondag! Groetjes Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend Sjakkie, mooi zo in dat zachte blauw!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lief kaartje heb je weer gemaakt!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kleuren heb je op deze
    kaart gebruikt, ik vind hem super ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs en grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. HOI !! Hier vliegen de weken en maanden ook voorbij hoor Sjak !! Ik ben hier al even niet meer geweest .... Wat verdrietig om te lezen dat je vader is overleden ; gecondoleerd. Ik weet precies wat je doormaakt. Neem de tijd om het een plekje te geven. Oja , nog even wat over je kaart natuurlijk : MOOI !! Liefs van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig kaartje en prachtig papier.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!