woensdag 13 maart 2013

Hoera weer een jaartje erbij

Hallo allemaal,

Dit kaartje heb ik gemaakt voor Krea Teja het jaar rond (op facebook). 
Deze maand is de opdracht een voorjaars-kaartje met bepaalde kleurencombinaties.
 Ik heb voor de kleuren groen,geel en wit gekozen. Niet echt een kleurencombinatie die ik snel zou gebruiken, maar ik vind deze echt bij het voorjaar passen. 
Voorjaar? Nou hier nog niet!


Het design-papier wat ik heb gebruikt is van EchoPark. Het stempeltje van Magnolia is ingekleurd met Copics. Verder heb ik gebruik gemaakt van een Nestabillitie en het labeltje is gemaakt met een Doohickey van Magnolia. Verder heb ik wat bloemetjes, lintjes en pareltjes gebruikt.


Dit was het weer voor deze keer,
Ik wil iedereen weer bedanken voor het bezoekje aan mijn blog.

Groetjes 
SJAKKIE

24 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone kaart Sjakkie, prachtige kleuren
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi lentekaartje, zeker ook qua kleur! Gaaf die stans!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleur groen Sjakkie, wauw!! En wat een prachtige lentekaart. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind je kleurtjes leuk bij elkaar passen :) Inderdaad wel een moeilijke combi! Maar je hebt er een super leuke kaart mee gemaakt :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een prachtig mooi kaartje Jacqueline.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi

    Wat een leuk kaartje is het weer vind de kleurtjes ook erg mooi .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaart hoor, zijn mijn kleuren ook niet maar tis altijd weer een uitdaging om er iets moois van te maken en dat is je super gelukt ;) xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sjakkie,

    wat is het een gezellig voorjaarskaartje geworden.
    Als dat nu buiten ook eens zo zou zijn, worden we helemaal vrolijk net zoals jou kaartje.
    Mooi gekleurd!!!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig Sjakkie...mooie kleurencombi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij hebt toch van deze groene kleur
    een leuke kaart weten te maken, ik
    vind hem heerlijk vrolijk !

    Hier begint net lekker het zonnetje
    door te breken, heerlijk ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi fris kaartje Sjakkie...Leuke stans en ook het labeltje is TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart! Heel mooi in deze kleuren.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje en ja echt voorjaars kleurtjes.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtige kaart is dit weer geworden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. LEUKE KAART SJAKKIE HEEL MOOI GEKLEURT .

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooie vrolijke kaart! Prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke en vrolijke kaart Jacqueline

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Sjakkie, ik vind hem helemaal super zo met Edwin, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Héééél erg mooi je kaartje, ik ben gelijk volger bij je geworden!
    Ik zou het leuk vinden als je ook eens bij mij komt kijken.
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!