maandag 30 januari 2012

Twee baby kaartjes...

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie twee baby kaartjes zien, één met een cute stempeltje en één zonder. In onze familie zijn een paar nichtjes in blijde verwachting, dus ik kan wel wat kaartjes in mijn voorraad gebruiken. Beide kaartjes zijn gemaakt met design-papier uit mijn restjes bak, dus moet ik jullie de naam schuldig blijven.


Dit kaartje is gemaakt met 2 stempeltjes van Magnolia, die zijn ingekleurd met Aqua Markers. Het wolkje en de bloemen zijn stansen van Magnolia. Alles gekocht bij Krea Teja.


Dit kaartje is gemaakt met spulletjes uit een mini-kitje van Card & Wishes. Verder heb ik wat ponsjes van Nellie Snellen gebruikt.

Mijn goede voornemens van dit jaar komen tot dusver aardig uit, dus mijn voorraad van kaartjes begint al aardig te groeien. Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog. Tot de volgende keer.

SJAKKIE

47 opmerkingen:

  1. wat een superleuke babykaartjes!!

    erg leuk gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Sjakkie,

    Leuke kaartjes, favoriet vandaag die met het rijgrandje en giraffe.

    Grt.Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat gaaf, echt een schatje ! Liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schattige babykaartjes heb je gemaakt sjak, hele live papiertjes
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super lieve baby kaartjes en van die lieve kleuren ik vind ze helemaal prachtig

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lieve schattige kaartje,ik vind de maan super!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind ze helemaal TOP!!!
    Erg leuk gedaan vooral die maan vind ik super gaaf.
    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaartjes! vooral die onderste met dat randje :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schattige baby kaartjes hoor sjaak en deze hieronder geweldig mooi met dat^pion papier
    liefs Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn schatjes Sjakkie en je kunt ze straks dus super goed gebruiken!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Morning sweetie this is just gorgeous, love your colours hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat zijn ze schattig!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die komen altijd goed van pas, en wat zijn ze schattig Sjakkie.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn supercute, twee lieve en mooie kaartjes!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Allebei je kaartjes zijn schattig, Sjakkie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige kaartjes! Ik vind ze allebei erg mooi.

    liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatjes, Jacqueline! Baby magnolia op de maan heb je heel leuk bedacht.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een baby's worden er verwacht!
    Bij ons nog vier, de eerste van de vijf is vannacht geboren!
    Deze kaartjes zijn al super lief geworden!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattige babykaart is dit Sjakkie!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohhhh wat zijn ze schattig Jacqueline!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattige kaartjes allebei, heel mooi!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beide vind ik heel mooi geworden..ik vind het maantje ook gaaf!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaartje Sjak, lief van kleurtje super.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schattige babykaartjes, zo lekker soft van kleur, zo echt baby!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schattige babykaartjes

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schattige kaartjes vooral de bovenste vind ik het mooiste, maar dat weet je wel.
    tot morgen paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Jacqueline wat een schattige kaartje zijn dit.
    Ik vind ze allebei heel lief .

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. O wat zijn beide kaartjes erg schattig, Jacqueline!
    Je hebt gelijk: Beter wel wat op voorraad hebben, je weet het nooit.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ooh wat een erg schattige babykaartjes :-)
    Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lieve kaartjes, leuke papiertjes en mooie afwerking.

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Och, wat mooi en lief zeg!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke kaartjes!
    En, wat goed om papier uit je restjesbak te gebruiken..ik grijp(meestal)naar het nieuwste papier!!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hi hun
    aww two adorable cards, great stitching on them, pretty papers & embelies, sue,x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ze zijn beide cute Sjakkie! En in je restjesbak kunnen hele mooie vergeten papiertjes liggen:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. aww..too cute! love your cards, Jacqueline!
    {hugs} Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Babykaartjes blijven altijd leuk. Deze zijn weer super
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een super schattige babykaartjes. Persoonlijk vind ik vooral die met die giraf het mooist. Die is echt heel erg mooi! Ook dat randje eromheen is erg leuk. Is dat geborduurd???

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh darling these are both adorable and what a fab idea to sit this baby tingla in the moon
    Fabulous
    Hugs Susie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Sjak,
    Je hebt weer prachtige kaartjes gemaakt, heerlijk om weer wat restjes op te maken hè...
    Ik heb ook weer een babykaartje gemaakt, op de één of andere manier vind ik dat de leukste kaartjes om te maken !
    Groetjes
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hai Sjakkie

    wat een cute kaartjes met de giraffe(leuk he die mini kitjes van Ingrid ik bestel wel vaak bij haar leuke dingen voor op kaarten.)en de roze kaart is ook leuk.

    gr. tina

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een supergave kaartjes ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wowww Sjakkie, wat een lieve kaartjes joh, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!