maandag 28 maart 2011

Just for you!

Hallo allemaal,

De tijd vliegt, het weekend is weer voorbij en het is weer tijd voor een nieuwe challenge van Girlscardsworld! De opdracht voor deze keer is maak een cadeau artikel!
Kom eens een kijkje nemen op deze blog om te zien wat voor mooie creaties de andere leden hebben gemaakt. We zouden het leuk vinden als je ook een keertje mee doet met de challenge. Je kunt meedoen tot maandag 11 april aanstaande.


Dit is mijn bijdrage voor deze challenge:
De bovenkant:
zij aanzicht:
KreaTeja heeft af en toe een cardkit met een mini Magnolia en daar zat onlangs dit leuke doosje bij.
Het papier uit de kit is van Making Memories. en het Magnoliaatje is ingekleurd met de Copics.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn cadeau-doosje vinden!


Ik heb ook weer meegedaan met Swap van de Nederlandse Swappers en de opdracht was maak een sleutelhanger in de lievelingskleur van je Swapmaatje. Ik was gekoppeld aan Anja en heb voor haar deze sleutelhanger gemaakt:



Van Anja ontving ik onderstaande sleutelhanger in mijn favoriete kleur blauw:



Het was een hele leuke opdracht en ik ben heel blij mee met de blauwe sleutelhanger.

Van Jolanda ontvingen alle DT-leden van Girls/Menscardsworld de volgende award, waar voor mijn dank Jolanda! En ook van Anda ontving ik deze award, super dank je wel.

 
Ik geef hem door aan mijn trouwe volgers!
Tot de volgende keer,
 Liefs van

57 opmerkingen:

  1. haha, ik heb hem ook klaar staan voor je :)

    Groetjes
    Anda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan je foto's niet zien ligt het aan mijn pc of is er storing??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jammer zie allemaal kruisjes
    greotjes bep

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je creatie voor girlscardsworld is prachtig, Jacqueline! Je andere creaties zijn ook heel mooi.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt! Een super cadeau! De sleutelhangers vind ik ook geweldig!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaaaaaaaaaaaaa ik zie het ik heb even gewacht hoor.Zo gaaf je box heel mooi gemaakt en mooie swaps ook...
    gropetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk doosje heb je gemaakt, en de andere creaties zijn ook alweer zo mooi. Je bent maar een bezige bij hoor.

    Liefs Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik zie alles! Je doosje is fantastisch leuk en de hangers enig, leuk roze en blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig doosje Sjak en de kleur geweldig.
    Je sleutel hanger is ook heel mooi, leuk is dit he om te maken.

    lieve groetjes SUze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi sweetie, this is fab love the images and colours are really sweet, big hugs pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat prachtig, Vooral het doosje vind ik heel mooi.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Sjakkie,

    Wat een leuke dingen allemaal. Het doosje vind ik erg mooi geworden.

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat ziet dit er enig uit! ben toevallig ook bezig met theedoosje voor de juf
    en wat een leuke nieuwe profielfoto!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het ziet er prachtig uit. vind het doosje heel erg mooi.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een supermooi doosje! Schitterend gemaakt :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg mooi je doos, en de sleutelhangers zijn ook erg appart.
    gr.Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een geweldige creatie heb je gemaakt Sjakkie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een supergaaf doosje is het geworden en de hangers zijn ook helemaal leuk!

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige doos! De sleutelhangers zijn ook superleuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig doosje is dit geworden. Echt super mooi gedaan!!

    Gr. Anda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauuuw wat is hij prachtig en wat een leuke sleutelhanger

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi

    wat een schitterend doosje heb je gemaakt!

    hele mooie kleur!

    en een hele leuke sleutelhanger!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This box is just beautiful!! I love how you decorated it!
    Hugs
    Jodi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. whow Sjakkie wat een gave creaties heb je gemaakt, ze zijn in een woord schitterend, en gefeliciteerd met je award

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oh wow Jacqueline I love those key chains they are so gorgeous and your box is amazingly made...stunning work as always
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een schitterende creaties heb je allemaal gemaakt Jacqueline.
    Het doosje vind ik super gaaf mooi papier en mooie details.
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende creatie is je doosje! Maar de sleutelhanger is ook gaaf, net als die jij kreeg! Mooi hoor!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Sjak!
    Je hebt weer een leuke creatie gemaakt ,het magnoliaatje is toch zo schattig ! ook de sleutelhanger is erg leuk !

    Groetjes
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Te gek zeg die doos! Heel mooi gemaakt, gaaf papier en leuke details. De sleutelhanger vind ik ook top! Enne.... gefeliciteerd met je Awards hihihi. Leuke Blog LO

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat is je doosje mooi geworden en plaartje en je sleutelhanger wat een leuk idee ik vind hem prachtig complimentjes meis

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Woww dat zijn schitterende creaties Jaqueline!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat ee prachtig doosje!! en wat een leuke sleutelhangers.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Sjak
    mooi doosje zo;n kadootje wil ik ook wel
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ohhh wowwww Jacqueline,wat schitterend gemaakt,prachtig dat papier,echt heel stijlvol.
    Leuke stempel en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Sjakkie.
    Ook deze creaties zijn weer super gemaakt!
    Ik vind de kleurencombinatie ook heel erg mooi.
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Zo leuk doosje.Enne leuk he dat swappen.En van harte met je Award.

    Gr Anja;o)

    p.s.die van mij hangt aan mijn pipagenda;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. prachtige creaties, Jacqueline!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooi zeg dat doosje!! En de sleutelhanger die je hebt gemaakt is ook erg leuk!! En die je gekregen hebt ook!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd met je awards ,het doosje is erg mooi geworden en de swap-sleutelhangers zijn leukjes!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wow, prachtig doosje! de sleutelhanger is ook erg leuk!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Een super doosje en de sleutelhangers vind ik mooi!!

    Groetjes van doris

    BeantwoordenVerwijderen
  42. oww super zeg, en gave sleutel hanger heb je gemaakt, ik zit op die van mij nog te wachten ben super benieuwd groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wauw Sjakkie,die ziet er gaaf uit. in 1 woord Prachtig

    mooi papier echt vintage

    groetjes Hillie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wow! Wat ziet je box er prachtig uit Jacq! Mooi ook die kleurtjes bij elkaar!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ook ik ben weg van je mooi's dus sluit me aan in de lange rij voor me hi,hi, geweldig hoor.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  46. hoi hoi
    je doosje is fantastisch,mooi gemaakt hoor
    zijn de afdrukjes al aangekomen bij corry?ik heb er nog niets van gehoord
    nog een fijne dag verder
    groetjes Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Jacqueline , wat een geweldig mooie doos is dat ! Erg mooi gemaakt. En die sleutelhangers vind ik ook helemaal super ! Wat een leuke swap. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oh my goodness, Jacqueline, this is GORGEOUS!!! WOW, girl! I love all of your beautiful details!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. wat een prachtig doosje met mooi papier en kant de stempel is ook erg mooi
    Je sleutel hangers zijn ook super
    Gefeliciteerd met je award
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wowwwww wat heb je weer allemaal mooie crea's gemaakt Sjak, SUPERRR!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Schitterende creaties Jacqueline!
    Zowel de sleutelhanger als de doos mooi afgewerkt met leuke details.

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Beautiful altered box and keychains Jacqueline. These all look so elegant and pretty. Never thought of making a mono colored altered box, but yours looks fabulous. Thanks for sharing :o)
    Hugs,
    Cabio

    BeantwoordenVerwijderen
  53. wow dit heb je echt prachtig gemaakt heel leuk gedaan

    groetjes danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. HOi Jacqueline,

    Wouw wat een mooie cadeau artikel heb je gemaakt prachtig om te zien. En mooie hangers gekregen zeg ;) oooooooooo wat is echt super en vooral de blauwe is gaaaafffff zeg. En dan nog een blog award :) joh wat een feest zeg en die heb je zeker dubbel en dwars verdient.

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!