woensdag 3 februari 2010

Sweet thing!

Hallo allemaal,

Tussen de opdrachtjes door, die ik heb liggen, heb ik mij weer eens gewaagd aan een challenge.
Deze keer is het de challenge van Dutch Card Lovers .
Ik begin het nu toch wel heel leuk te vinden om af en toe is een kaartje voor een challenge te maken.
Hier is het resultaat:
Het is dit keer geen vierkant kaartje maar een gewoon model. Het papier dat is heb gebruikt komt uit de paperkit van februari van KreaTeja en ook daar zit het leuke tekststempeltje in. Ik heb de kaart gemaakt met een Magnoliaatje, maar die hadden jullie vast wel herkend. Persoonlijk vind ik het kaartje een beetje kaal, maar dat is een kwestie van smaak. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes en tot de volgende keer,


Posted by Picasa

54 opmerkingen:

  1. Hoi Sjakkie,

    Hij is helemaal niet kaal, als je bewerkt papier gebruikt kan het ook te druk worden.
    Ik vind hem in ieder geval heel erg leuk.

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tis een schatje en lekker vrolijk. Niets mis mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje prachtige kaart is het en ik mis er niks aan, niks niet kaal hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jacqueline,

    Een fraaie kaart, kan me bij je opmerking dat de kaart kaal oogt wel iets voorstellen. De groene balk rechts en onder geeft me het gevoel dat er iets mist.

    Persoonlijk zou ik die groene balk wegsnijden, hopelijk blijf ik welkom met m'n reacties..

    Liefs vanuit een winters Pécs,

    John

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jacqueline,

    Daar ben ik nogmaals...

    Nog eens goed gekeken, maar als de groene rand geen deel uitmaakt van de kaart hoe te verzenden?

    De kaart za snel beschadigen tijdens de verzending door de posterijen.

    Groeten van een echte leek,

    John

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is een Beaty en zeker niet kaal hij is heel mooi zo

    ik vind hem schitterend


    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart jacqueline
    ik vind hem zeker niet kaal hoor het designpapier maakt er een fleurig geheel van

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is écht een sweet thing, Sjakkie.......en hij is helemaal niet kaal......hoeft niet altijd helemaal vol met bloemen te zitten....hij is mooi zo!!!!

    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke kaart heb je gemaakt voor die challenge, goed hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ik vind het een prachtig kaartje Sjakkie!!
    Ik vind hem zeker niet te kaal hoor.
    Suc6 met je challenge.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is echt een schatje Jacqueline,en kaal ik vind van niet hoor, prachtig

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hi sjakkie, ik heb een award voor je op mijn blog staan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind hem erg leuk geworden....niks mis mee hoor!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een prachtige kaart Sjakkie!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je kaart super geworden en de kleurtjes helemaal geweldig en ow ja de bloemen ook,moet ook maar eens op zoek naar die pons,fijne avond,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sjak
    ik vind mooi kaartje
    je vind hem kaal nee hoor je heb gevult achter grondje
    hij mooi zo
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. niets kaals aan hoor, gewoon wat we van je gewend zijn.. een hele mooie kaart dus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Helemaal niks mis mee. Lekker vrolijk en prachtige kleuren.
    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sjakkie,

    Ik vind het een supermooi en lief kaartje!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohh, die is leuk geworden Jaqueline, toppie! Gelukkig doet mr Linky het ook weer. Ik denk dat er weer problemen met blogger waren want ook ik zag mr.linky vanmiddag niet.
    Bedankt voor het meeoden.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ohhh Jacqueline,wat een prachtig kaartje,lief die stempel, mooi papier.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nee joh, helemaal niet kaal... juist supermooi!!!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is gorgeous, I really love it it sweetie
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje. Heerlijk vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een mooi kaartje Sjak, en helemaal niet kaal hoor, niets meer aan doen.

    groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je hebt weer een leuk kaartje gemaak tdeze tilda blijf toch heel erg lief.
    Gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Sjakkie
    IK VIND HEM MOOI EN ZEKER NIET TE KAAL EENVOUD SIERD DAT WEET JE TOCH
    NOU MISCHIEN TOT IN RIJSWIJCK IK KOM ZONDAG MET MANLIEF ALS HIJ NIET MOET WERKEN TENMINSTE
    LIEFS AKKINA

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hij is heel leuk geworden.Leuke kleuren
    Bedankt voor het meedoen met DCL

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow Jacqueline, ik vind het 'n pracht van 'n kaart. Heerlijk dat Magnoliaatje en alles perfect op z'n "plekkie" hoor!

    Gr. Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hij is helemaal geweldig Sjakkie!!!
    Wat leuk dat het gelukt is om mee te doen met DCL! Hopelijk zien we je in de toekomst vaker....;-)
    Ik vind je kaart allesbehalve kaal hoor, hij is juist goed in balans!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik vind hem echt niet kaal want het
    papier is zo mooi en anders zie je daar niet veel van maar je hebt een super gave creatie gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Fabulous card, love the color combo! Hugs Nilla

    BeantwoordenVerwijderen
  33. She is super cute!! Love the pastel colors!
    Hugs
    Jodi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel erg mooi hoor mooie klueren en bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een schatje, heel erg leuk!!!

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Sjakkie

    Het is een geweldig kaartje geworden.
    Bedankt dat je steeda komt kijken op mijn blog.Anderom hou ik je blog ook in de gaten.
    Fijne dag

    Gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. This is such a sweet card! I love the cute tilda, gorgeous papers and the wonderful punched flowers!
    Hugs,
    April

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Jacqueline, you did a fabulous job shaping your own flowers. Love them. Very cute colored Tilda. I love this Tilda and love the color scheme you picked!
    Hugs,
    Cabio

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Sjak je kaartje is echt heel mooi alles past perfect bij elkaar. En zo precies goed.
    Toppie!

    liefs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een mooi en lief kaartje...helemaal goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauw!! Wat een prachtige kaart en wat is dat leuk papier!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een geweldig mooi en lief kaartje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. ahhh what een droppie Sjak :) Leuke papier kit van wie is die? Van Thea??

    trouwens nog bedankt voor het zeggen van de candy :) zou hem echt vergeten zijn!!
    hugs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  44. So pretty Jacqueline, a lovely card
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  45. fabulous Tilda card Jacqueline...love how you coloured lollipop Tilda...gorgeous
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  46. This card is So Gorgeous!!..this Tilda is Super Cute..your coloring and details are Fabulous!!...I think this card looks perfect!!...Hugs, Ila

    BeantwoordenVerwijderen
  47. leuk hoor Sjakkie, vooral die magnolia met een lolly hihihihih

    leuke kleur combi heb je gemaakt. ik vind de challenge ook erg leuk maar gun me er vaak geen tijd voor
    maar ik zal eens kijken of ik er iets aan kan doen.

    sta je op de beurs???
    liefs Hillie

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Schattig kaartje Jacqueline, lieve kleurtjes heb je gebruikt.
    Liefs Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  49. ziet er leuk uit, bedankt voor het meeodeon met dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hai jacqueline, wat een heerlijk vrolijk kaartje, super hoor! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!