woensdag 30 december 2009

Boom-box

Hallo lieve medebloggers,

Waarschijnlijk is dit mijn laatste creatie van dit jaar, maar volgend jaar, en dat is al heel snel, kom ik zeker met veel nieuwe kaartjes en creaties.
Voor onze kerst kregen Paula en ik van Thea een Boom-box in plaats van een kaartje. Het was echt super mooi en we zijn die avond gelijk gestart om zelf zo'n fantastisch doosje te maken. Eindelijk heb ik hem nu af, het was een hele klus, maar wel een leuke. Het papier dat ik heb gebruikt is van Imaginisce en de afdrukjes zijn van Gorjuss.

Dit is de box gesloten



Dit is het doosje van bovenaf gezien:


En dit is het geheel als je het dekseltje eraf haalt (hij valt dan heel mooi open!):

(sorry maar deze foto kreeg ik er niet echt scherp op!)

Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling en heel veel geluk in het nieuwe jaar met heel veel freubelmomenten.
Ik hoop dat jullie in het nieuwe jaar ook mijn blog weer komen bezoeken.

Liefs van


Posted by Picasa

43 opmerkingen:

  1. prachtig die box! Super leuk idee.. een hele fijne jaarwisseling toegewenst voor jou en je familie. Liefs Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een super leuke box!!
    En echt super leuk papier heb je gebruikt!!

    Verder wil ik je avast een fijne jaarwisseling wensen en een goed 2010!!

    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sjakkie
    hij ziet er super geweldig uit
    ik wens jou en je familie
    een fijne jaarwisseling
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whow Sjak echt schitterend je box. Bedankt voor al je mooie creaties ik heb er volop van genoten. Een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2010!

    liefs Ilo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wowwwwwwwww das mooi zeg en wat een gaaf patroon is dat van die box is die ergens te vinden???

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwwww wat mooi gemaakt Jacqueline
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend Sjak!!
    Voor jullie ook een hele fijne jaarwisseling en veel geluk in 2010!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super ,had vandeweek op de club van tiets al gevraagd of iemand een explosion box had gemaakt, vind het super eruit zien,lijkt me toch pittig om te maken of valt het mee? goed en gezond en creatief niet tevergeten 2010 xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou dat is ook toevallig, ik ben ook met zo'n doosje bezig! Ik heb alleen op het ogenblik weinig tijd omdat we twee kleinkinderen van 2 en 5 te logeren hebben... dan doe je niet veel. Ik vind je doosje prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat er echt super uit! Is daar een patroon van? Een hele fijne jaarwisseling.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend!!

    Een fijne jaarwisseling en 'n gelukkig 2010!

    San

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een schitterende box is het en ik wens jou ook een hele fijne jaarwisseling

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Opessssssssss wat een plaatje complimentjes wat mooi

    ik wil je een hele fijne jaarwisseling toewensen en een heel goed 2010

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oooohhhhh, ik krijg er maar niet genoeg van om naar te kijken. Prachtig.
    De beste wensen voor 2010 Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. geweldig, Jacqueline, heel erg leuk!
    jullie ook een fijne jaarwisseling en een gelukkig en vooral gezond 2010!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow dat is echt gaaf zeg dat ziet er schitterend uit.
    Jacqueline ik heb genoten van al je mooie creaties en wens je een goede jaarwisseling en een gezond en creatief 2010.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, great project! I love the colours and all the details!

    Hugs,
    Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is prachtig. Lijkt me enig om te maken.
    Ook voor jou en je familie een hele fijne jaarwisseling.
    En uiteraard kom ik volgend jaar weer bij je kijken.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende doos Jacqueline,mooie stempel, prachtig papier en kleuren.

    Fijne jaarwisseling en een gezond 2010.
    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh WOW! This looks terrific! What a fun project, and the result is truly fabulous! I just love those Gorjuss girls and need to get a couple!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. tjeeee sjakkie wat is dat mooi! super heb je dat gemaakt!!

    Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en alle goeds dat wenselijk is voor 2010!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Jacqueline,

    Wat een leuke dingen maak je zeg mijn dochter zag het doosje en ze zei dat wil ik ook wel op mijn kamer.Super!!!
    We gaan je volgen hoor. groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige doos is dit. Echt heel mooi, leuk papier ook.
    Jij natuurlijk ook een hele fijne jaarwisseling en tot in 2010.
    Zal zeker je blog dan ook weer bekijken.

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit vind ik nou echt gaaf. Heel origineel en wat een hoop werk. Ik wens je een goed 2010.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  25. This box is Gorgeous!!..I love the image and papers you've used!!...Happy New Year!!...Holiday Hugs, Ila

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo die is mooi geworden en wat een werk moet dat geweest zijn.
    Een hele fijne jaarwisseling en tot in 2010 met heel veel creatieve uitspattingen
    Liefs Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een geweldige box Sjakkie!
    Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2010!
    Bedankt voor al je lieve reacties op mijn blog!
    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat gaaf gedaan!

    Bedankt voor al je leuke reacties op mijn blog afgelopen tijd. Ik wens je een goed, gezond en creatief 2010!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh this is stunning dear I just adore these boxes and what a great colour scheme you have used. Happy 2010
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw wat een super mooie box!!
    En leuk papier heb je gebruikt!!
    ik wens jou en je familie
    een fijne jaarwisseling en een gezond 2010!
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig gemaakt,jij ook een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2010.

    GR agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. een goede jaarwisseling gewenst en dat we in 2010 maar weer veel mogen bloggen en hobby-en!
    groeten miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wow.. this exploding box is gorgeous!!!

    Wishing you a HAPPY NEW YEAR! Hope you will stay safe and happy in 2010, Jacqueline!!!
    {hugs} Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Schitterend sjakkie!!

    Fijne jaarswisseling en een gelukkig en creatief 2010
    Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jacquline, oh my goodness! I love this photo box and you even used my favorite Grojuss Girl stamps for that which made it extra pretty!!! Thanks for sharing :o)
    Hugs,
    Cabio

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lieve Sjak,

    wat een geweldige creatie heb je gemaakt!! super mooi

    ik wens jou en je man een fantastisch 2010 toe.
    DAt we maar veel mogen genieten van je kaartjes

    Liefs Hillie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wow this is fabulous Jacqueline, beautifully made...I wish you and your loved ones a very Peaceful, Happy and Joyous 2010
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh how super cute - fabulous! Happy New Year, hope 2010 is wonderful for you. Kimx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ooo wat mooi! Heel leuk papier.
    Verder wil ik je een heel goed 2010 toewensen.
    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ziet er supergaaf uit! Kan me voorstellen dat het heel wat werk is geweest, maar het resultaat is er naar
    De allerbeste wensen voor 2010!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een super leuke box, leuk idee ook, moet ik ook een keer proberen!

    Gelukkig nieuwjaar!

    xx Naoual

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Super leuke box, Jacqueline!
    Voor jou ook een gelukkig en gezond 2010 gewenst en hoplijk kan ik ook dit jaar weer vaak genieten van jouw mooie creaties....

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!