zaterdag 28 november 2009

it's a boy!

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik bij Paper & Pictures de Magnolia Event gedaan. Het was weer super leuk en we hebben 4 prachtige projectjes gemaakt, althans ik heb er aan 3 meegedaan en heb tijdens de make and take heerlijk in de winkel van Truike gestruind. De projectjes heb ik nog niet helemaal af, maar ze zijn vast snel te bewonderen op mijn blog. Maar ik moest eerst een babykaartje maken, want op onze afdeling is de vrouw van een collega bevallen van een zoontje, Roald.
En aangezien het traditie is dat ik voor het kaartje zorg, moest ik een babykaartje maken.



Ik heb hem vrij simpel gehouden, maar voor een jongenskaartje vind ik dat toepasselijker. Het design-papier is van Magnolia en het stempeltje is van Pink Cat Studio. De kleuren zijn in het echt lavendel, maar op de scan lijkt het veel blauwer.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
Nog een fijne zondag en tot gauw,
Liefs



Posted by Picasa

26 opmerkingen:

  1. ik vind dat je een schattig babaykaartje voor een jongen hebt gemaakt........je afdeling kan weer trots op je zijn!.......ben benieuwd naar je creaties van het event.....
    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kaartje is super. heb jij die stempel zelf?
    erg schattig

    tja. wou heel graag bij het magnolia event zijn. maar moest werken! ben ook heel benieuwd naar die kaart(en)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super babykaartje Sjakkie soms moet het allemaal niet te ingewikkeld zijn ;)

    hugss Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel lief kaartje is het geworden Jacqueline.
    Het is dan ook een hele leuke stempel.
    Ben ook aagie naar je creaties van gisteren.
    Fijne zondag
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrij eenvoudig??? Meer heeft hij helemaal niet nodig. Ik vind hem SUPER. Gewoon een hele mooie, stijlvolle babykaart.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk jongenskaartje Sjak.
    Vrij simpel inderdaad maar wel leuk.
    Het valt me wel tegen dat je nog geen magnolia event projecten op je bloggie hebt staan, whahaha.
    Fijne zondag, ik ga zo weg...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig babykaartje. en die stempel echt helemaal top.
    Ben benieuwd naar je creatie's van het event. Mijn vriendin is er geweest, dus ik heb al het 1 en ander gezien.

    Liefs petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sjak
    Nou dat is een heel leuk baby kaartje.
    Daar zal je collega weer blij mee zijn.
    Liefs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hij is suuperleuk ...ben benieuwd naar de Magnolia event creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel lief kaartje Jacqueline! Dank je wel voor je complimentje! Ja leuk is het he scrapcards 3!
    fijne zondag
    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jacq wat een prachtig kaartje en ik vind de kaart helemaal niet simpel,soms moet je niet teveel aan een kaart doen,nu is de kaart gewoon af en leuk he het event,ik was er gister met Karin en Margreet,de workshops waren echt toppie,jammer dat je er vrijdag was,had het wel leuk gevonden om je te zien en de andere blogsters,fijne dag,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart sjak... ik vind het ook lastig om een jongens kaart te maken, maar deze is errug leuk.
    Hier zullen de trotse ouders wel blij mee zijn!

    Oooh wat heb ik spijt dat ik niet naar Magnolia event ben geweest. Ik zie allemaal van die leuke creaties voorbij komen! Volgend jaar zal ik ook maar gaan, wat een super geve stempel hebben jullie gekregen om jaloers op te zijn!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schitterend kaartje! Lief stempeltje.
    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een onwijs schattig kaartje! En ik ben benieuwd naar je kaarten van het Magnolia event.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. lief kaartje, Jacqueline!
    ben ook benieuwd naar je creaties van gisteren!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sjak wat was het leuk hè!! Ik zat in het blauwe team en heb zo mijn best gedaan om jullie in de pauzes te herkennen! Hopelijk lukt het de volgende keer, dan neem ik Minnie Mouse maar mee...
    Dit is een superleuke jongenskaart! Mooie kleur, grappige stempel. Die zal goed in de smaak vallen!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. he Sjak wat een prachtige babykaart heb je weer gemaakt, en ik vond het vrijdag reuze gezellie om jullie weer eens te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hee die traditie hebben we ook op mijn werk, dat ik de kaartjes maak... Deze is wel heel erg mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig babykaartje Jaqueline
    daar zal je collega zeker blij mee zijn.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart Sjakkie!!!
    Super.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterend kaartje Jacqueline,leuke stempel,en wat een mooi papier.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schattig kaartje is dit!

    Liefs,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Sjakkie!
    Lief kaartje, simpel is soms mooier dan een te drukke kaart vind ik zelf!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk babykaartje voor een jongen. De stempel is er schattig bij.
    groetjes Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart Sjak. Eenvoud kan ook mooi zijn. LEuke projektjes he bij het magnolia event. Ik was er ook super blij mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh what a gorgeous card sweetie, such gorgoeus papers and colours x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!