zaterdag 11 april 2009

Pink Cat Studio: Warm winter wishes

Gisteren en vandaag heb ik weinig tijd en fut gehad om te freubelen, want ook ik heb mijn aandeel in de "nieuwe" tuin gehad. Welliswaar het lichte werk, zoals het opruimen en de plantjes potten, maar het moet toch allemaal gebeuren. Gelukkig is de tuin klaar, dus we kunnen vanaf nu heerlijk van ons tuintje gaan genieten.
Toch heb ik een kaartje kunnen fabriceren. Het is wederom een kerstkaartje, de 1e van de maand april.
Het stempeltje is van Pink Cat Studio : Lily and Tweet. Voor het inkleuren heb ik de copics gebruikt. Het design-papier is van Heidi Grace Designs.

 
Posted by Picasa


Ik hoop dat ik tussen de bedrijven door de komende paasdagen nog wel iets op de blog kan laten zien. Toch wil ik iedereen die een kijkje is komen nemen op mijn blog fijne paasdagen toewensen.

22 opmerkingen:

  1. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Jacqueline.
    geniet maar heerlijk van je tuin meis.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje ,heb net afgelopen weekend m'n eerste pinkcat studio stempels gekocht moet er nog mee aan de slag maar ik vind ze erg leuk.Mooi gekleurd met je copics.Fijn weekend,

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi sjak nog ff op de valreep vertrek nl over 4 uurtjes naar spanje maar wilde toch nog ff zeggen dat je kaartje super is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooo...hartstikke mooi gedaan zeg...leuk stempeltje en mooi ingekleurd ook...prachtkleurtjes...ja de tuin...wat een werk is het altijd weer hè?...maar het is dan ook heerlijk om weer naar de bloemetjes te kijken vind ik...fijne Paasdagen...het weer is nog niks hier maar het is nog vroeg...wie weet komt de zon nog...
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart en de kleurtjes passen ook allemaal zo mooi bij elkaar.Is wel een heel contrast,zo sta je je je tuin zomderklaar te maken en zo zit je aan een kerstkaart hihihi.
    groetjes emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sjakkie, lekker hè dat je tuin weer helemaal klaar is. Lekker genieten joh. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Vind het echt knap dat je zo consequent met die kerstkaarten bezig bent. Super...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sjak, het is toch wel een leuk stempeltje. Niet zulke rare beentjes en zo hihihi.
    Fijn dat je tuin klaar is, dan kun je weer lekker freubelen.
    Fijne dag met je familie en tot gauw.

    Paasgroetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aww gorgeous card Jacqueline, luv the image so sweet, great layout n colours, fabby card, have a great Easter, sue.x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. perfect Christmas card dear, love it
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So pretty Jacqueline and your colouring is beautiful, I hope your having a great bank holiday weekend, Big Hugs, Nikki x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW!
    This is beautiful,Jacqueline!
    Love the image and the colours :)
    Hugs from Maya:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart!! Deze ligt bij mij ook nog te wachten om op eern kaartje te komen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hee Jacqueline,

    Heel erg bedankt voor je mooie kaart hij is erg mooi geworden.

    liefs,

    Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Jacqueline, Wat een schattig kaartje weer. Een toppertje



    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a fabulous Christmas card Jacqueline, the image is so cute x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat fijn dat je tuin nu al klaar is, nu kunnen jullie er lang van genieten. Je kaart is trouwens superrrr geworden en het stempeltje is erg leuk. Tot vanavond Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jacqueline wat een mooie kaart heb je gemaakt . Stempeltje is ook erg lief .
    liefs carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sjak, ik heb een tijdje niet op mijn blog gekeken, we zijn de Paasdagen naar een vakantiepark in Groningen geweest en waren maandagavond pas laat thuis. Nu is Lex bezig het laminaat uit de huiskamer te halen want er komt een nieuwe vloer in. Ik verleen alleen geestelijke bijstand want ik ben tijdens het uitje door mijn rug gegaan. Maar ... zowel de kaart als het tasje is erg leuk geworden, ik word ook steeds meer stempelfan. Veel plezier van de nieuwe tuin en tot ziens. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een ontzettend mooie kaart zeg!


    Liefs,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi Jacqueline, Wat een lief kaartje weer, ene lekker van tuintje genieten gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk kaartje Jacq!die stempel heb ik ook!

    En heerlijk he je tuintje weer klaar ,de bomen die weer lekker groen worden,de bloemetjes die gaan bloeien,ZONNETJE kom maar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. A gorgeous card, love the colour combo!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze met veel plezier!